Բանկային խորհրդատվական ծառայություններ ֆիզիկական անձանց համար Հայաստանում

Խորհրդատվություն բանկերի հետ առաջացած խնդիրների լուծման վերաբերյալ։

Բանկային խորհրդատվությունը Ձեր ուղեցույցն է ֆինանսական կայունության և գիտակցված որոշումների աշխարհում։
Ժամանակակից աշխարհում բանկը պարզապես գումար պահելու վայր չէ այն դառնում է ռազմավարական գործընկեր, որն ազդում է Ձեր ֆինանսական միջոցների հուսալիության, աճի և եկամուտների կառավարման վրա։

Հայաստանն առաջարկում է բաց, կայուն և արդի բանկային համակարգ, որը հասանելի է ոչ միայն ռեզիդենտների, այլև վերաբնակների համար։ Կարևոր է հասկանալ մանրամասները և ընտրել այն լուծումները, որոնք իսկապես համապատասխանում են Ձեր պահանջներին։
Բանկի ընտրության կամ հաշվի բացման փաստաթղթերի կազմման մեջ սխալները կարող են դառնալ ժամանակի, գումարի և ավելորդ նյարդերի վատնման պատճառ։

Ի՞նչ բանկային խնդիրներ կարող են առաջանալ Հայաստանում և ինչո՞ւ է կարևոր բանկային խորհրդատվությունը։

Ծառայությունների պայմանները

կարող են տարբերվել՝ կախված բանկից, Ձեր բնակության երկրից և բանկային հաշվի օգտագործման նպատակից։

Փաստաթղթերի սխալ ներկայացումը կամ հաշվի սխալ տեսակի ընտրությունը

կարող են հանգեցնել գործարքների ձգձգման կամ սահմանափակումների։

Եթե անձն օտարերկրացի է

և միաժամանակ բիզնեսի սեփականատեր Հայաստանում, կարող են ծագել հարցեր արժույթի փոխանցումների, միջազգային գործարքների և փողերի լվացման դեմ պայքարի (անգլ.՝ Anti-Money Laundering, AML) պահանջների կատարման հետ կապված։

Հաշիվների սառեցում․

օրինակ՝ եթե անտեղյակ եք բանկի կանոններին կրիպտոարժույթների մուտքերի վերաբերյալ կամ թերի եք ներկայացրել անձնական տվյալները, Ձեր հաշիվը կարող է արգելափակվել։ Գործնականում կան բազմաթիվ տարբերակներ, թե ինչպիսի դեպքերում բանկը կարող է սահմանափակել Ձեր գործունեությունը։


Բանկը կարող է մերժել Ձեր «SWIFT» փոխանցման իրականացումը՝ հիմնվելով ներքին քաղաքականության վրա։

Այսպիսի իրավիճակներից խուսափելու համար կարևոր է քայլ առ քայլ խորհրդատվություն ստանալ անկախ բանկային փորձագետից և անհրաժեշտության դեպքում օգտվել ուղեկցող ծառայություններից։


Ձեր կողմից չվերահսկվող դուրսբերումներ քարտային հաշիվներից։

Օրինակ՝ եթե քարտը կցել եք օտարերկրյա ծառայության և հետագայում նկատում եք անսպասելի գանձումներ։ Հնարավոր է, որ թույլտվությունը միջոցների դուրսգրման համար տրվել է ակամա կամ առհասարակ չի տրվել(այդպիսի դեպքեր հաճախակի են տեղի ունենում)։ Այս դեպքերում անհրաժեշտ է լիարժեք խորհրդատվություն անկախ բանկային փորձագետից՝ միջազգային հաշիվների օգտագործման հարցերում կամ հարցի լուծում (գումարի վերադարձ)։


Բանկը կարող է հրաժարվել տրամադրել Ձեր ավանդի գումարը մինչև պայմանագրի ժամկետի ավարտը։

Այս խնդրից խուսափելու համար կարևոր է նախապես մանրակրկիտ ուսումնասիրել բանկի պայմանները և ստանալ փորձագիտական խորհրդատվություն։

Մեր ծառայությունները ներառում են՝

Մենք տրամադրում ենք անկախ և մասնագիտական խորհրդատվություն Հայաստանում՝ բանկային ծառայությունների բոլոր հարցերով՝ սկսած հաշիվների բացումից մինչև Ձեր  և բանկերի միջև փոխհարաբերությունների լիարժեք ըմբռնումն  ու պահանջների կատարումը։

Անձնական և կորպորատիվ հաշիվների բացում ռեզիդենտների և ոչ ռեզիդենտների համար՝

ամբողջ ընթացքի ուղեկցմամբ։


Բանկային ծառայությունների ընտրություն և վերլուծություն՝

վարկային գծեր, ավանդներ, բազմարժութային հաշիվներ և այլն։

Միջազգային դրամական փոխանցումների հետ կապված խորհրդատվություն՝

սկսած վճարման նշանակության ձևակերպումից մինչև արժութային վերահսկողության պահանջների կատարում։


Խնդիրների լուծման խորհրդատվություն՝

սկսած մերժված փոխանցումներից, վիճարկվող գանձումներից և հաշիվների սառեցումից մինչև բարդ դեպքեր՝ ծառայությունների մերժման և միջոցների վերադարձման հարցերով։

Սպասում ենք Ձեր հայտերին։

Մենք չենք տրամադրում բանկային ծառայություն և չենք համագործակցում որևէ կոնկրետ բանկի հետ։
Մեր առաքելությունն է ներկայացնել Ձեր շահերը և օգնել Ձեզ կառուցել արդյունավետ ֆինանսական ռազմավարություն՝ նոր իրավական իրականությունում։

Նախնական խորհրդատվությունը կարող է լինել անվճար կամ վճարովի՝ կախված Ձեր հարցման բարդությունից և պահանջվող ժամանակից։